אחסון דירות ועסקים

קבלו הצעת מחיר עבור האחסון שלכם:

אחסון דירות ועסקים

קבלו הצעת מחיר עבור האחסון שלכם:

צריכים לאחסן ציוד עסקי או אישי לתקופה מוגדרת?

אחסון דירות ועסקים מתבצע במחסנים ייעודיים הכוללים גישה מלאה למחסן באמצעות מפתח או קוד אבטחה ואפשרות לאחסן סוגים שונים של ציוד וריהוט מכל הסוגים. גם אם יש לכם ריהוט כבד וגדול, ניתן לאחסן אותו ביחידות אחסון מותאמות לריהוט, כאשר חלק מהריהוט עובר פירוק מקצועי על ידי נגרים ובעת החזרת הציוד לבית שלכם הוא עובר הרכבה מחדש. אחסון של תכולת דירה או משרד היא משתלמת ביותר וחוסכת לכם את הצורך לשלם שכירות והוצאות שוטפות כמו ארנונה וועד בית בכדי לאחסן ציוד וריהוט לתקופה ממושכת.

אחסון תכולת דירה לפני רילוקיישן

אם החלטתם לעבור לחו”ל לתקופה מוגדרת מראש, יש לכם אפשרות לאחסן את כל הציוד האישי והריהוט שלכם ביחידות אחסון ייעודיות. אם יש לכם עסק שאתם משאירים בארץ ומעוניינים לאחסן גם ציוד משרדי, תוכלו לעשות זאת במקביל לאחסון תכולת דירה ולהנות מנגישות מלאה לכל הציוד האישי שלכם. כאשר מדובר על אחסון ציוד של העסק כמו מכונות ורהיטים, תוכלו להיות בטוחים שכל הציוד ישמר במקום יבש ונקי על מנת לשמור על כל הציוד והמכשור מפני קורוזיה או בלאי. אחסון ציוד של העסק מתבצע ביחידות אחסון מקורות, נקיות במיוחד ומאובטחות 24 שעות ביממה.

אחסון ציוד משרדי לעסקים במחירים משתלמים

אז כמה עולה אחסון ציוד משרדי לעסקים והאם הוא משתלם? שירותי אחסון לחברות ובתי עסק לכל סוגי התכולה, הם באופן מוחלט משתלמים יותר לעומת השכרה של מבנה מסחרי. השכרה של מבנה מסחרי דורש מכם השקעה כספית גדולה יותר והתחייבויות לתקופה מול בעלי המבנה. אם כן, הפתרון הטוב ביותר לאחסון של תכולת בית העסק שלכם הוא שימוש ביחידות אחסון ייעודיות המתאימות למגוון רחב של ציוד משרדי ועסקי.

חברה מקצועית לאחסון דירות ועסקים

לפרטים נוספים על אחסון דירות ועסקים, צרו קשר עם חברת BEE STORAGE המציעה לכם יחידות אחסון איכותיות באזור הצפון והמרכז עם שירותי הובלה של כל הציוד שלכם למחסנים של החברה. צוות החברה זמין עבורכם דרך מספר הטלפון המופיע באתר וישמח לאחסן עבורכם את כל סוגי התכולה לתקופה מוגדרת מראש, במחירים נוחים ומשתלמים המתאימים לתקציב שלכם.

פתרונות אחסון?
רק בחברת BEE STORAGE

איכות מחסנים

תחזוקה שוטפת

שירות וזמינות

כאן עבורך בכל שאלה ובכל זמן

מחירים ללא תחרות

מתחייבים למחיר הכי משתלם!

פתרונות שילוח ואחסון

אחסון והובלות מתקדמים

שירותים נוספים שאנו מספקים: