אחסון ציוד לטווח ארוך

קבלו הצעת מחיר עבור האחסון שלכם:

אחסון ציוד לטווח ארוך

קבלו הצעת מחיר עבור האחסון שלכם:

רוצים לאחסן ציוד לתקופה ארוכה? לא יודעים איך לעשות זאת?

אם אתם צריכים למצוא פתרון לציוד וריהוט שקיבלתם בירושה, או אחסון ציוד לטווח ארוך של סחורה השייכת לעסק שלכם, מומלץ לכם לפנות לשירותי אחסון מקצועיים. שירותי האחסון מספקים לכם יחידות אחסון פרטיות או משותפות לכל סוגי התכולה עם אפשרות לאחסן גם ריהוט גדול במיוחד. במקום לזרוק רהיטים וציוד איכותי ויקר או למכור ציוד וריהוט במחירים נמוכים, יש לכם אפשרות להנות משירותי אחסון הכוללים גם שירותי אריזה והובלת הציוד שלכם למחסנים.

אחסון לטווח ארוך כולל שינוע הציוד

על מנת לקצר לכם את תהליך אחסון לטווח ארוך של הציוד שלכם, מומלץ לכם לפנות לחברה המספקת גם שירותי אריזה והובלה כחלק מתהליך אחסון הציוד. מחסן לטווח ארוך המציע שירותי אריזה והובלה, למעשה חוסך לכם את כל העבודה הנדרשת לכם לאחסון הציוד והריהוט. צוות מקצועי של החברה מגיע אליכם למשרד או לבית, אורז את כל הציוד והריהוט ומעביר אותו למחסן לטווח ארוך. אתם מקבלים גישה מלאה למחסן ונהנים מאבטחה מלאה לכל התכולה שהעברתם למחסן 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.

חיסכון משמעותי בהוצאות שלכם עם אחסנה לטווח ארוך

אחסנה לטווח ארוך לעומת השכרת מבנה לצורך אחסון ציוד, היא משתלמת הרבה יותר ויכולה לסייע לכם בהפחתת ההוצאות על שמירת תכולה לתקופה ארוכה. רוב הישראלים היום מאחסנים את תכולת הדירה או המשרד שלהם ביחידות אחסון ייעודיות במטרה למנוע הוצאות גדולות של שכירות לצורך אחסנה של ציוד. המחיר לשכירות מבנים מסחריים או מבנים למגורים עלה בצורה משמעותית בשנים האחרונות ולכן האופציה לאחסון ביחידות אחסון ייעודיות, הינה אופציה משתלמת במיוחד מכל הבחינות וכוללת אבטחה מלאה וביטוח על התכולה שלכם אשר אינם קיימים באחסנה באופן פרטי במבנה שכור.

אחסון ציוד לטווח ארוך ביחידות אחסון מקצועיות

לאחסון ציוד לטווח ארוך ביחידות אחסון מאובטחות, צרו קשר עם חברת BEE STORAGE המספקת שירותי אחסון למגזר העסק, הפרטי והציבורי עם עשרות יחידות אחסון ברחבי הארץ המאובטחות 24/7 לאורך כל השנה. החברה יכולה לספק לכם פתרונות יעילים לאחסון ציוד עסקי או פרטי במחסנים נקיים ויבשים לשמירה מיטבית על הציוד שלכם.

פתרונות אחסון?
רק בחברת BEE STORAGE

איכות מחסנים

תחזוקה שוטפת

שירות וזמינות

כאן עבורך בכל שאלה ובכל זמן

מחירים ללא תחרות

מתחייבים למחיר הכי משתלם!

פתרונות שילוח ואחסון

אחסון והובלות מתקדמים

שירותים נוספים שאנו מספקים: