אחסון עם ביטוח

קבלו הצעת מחיר עבור האחסון שלכם:

אחסון עם ביטוח

קבלו הצעת מחיר עבור האחסון שלכם:

למה חשוב לאחסן ציוד עם ביטוח תכולה?

אם אתם מתכננים לאחסן ציוד לתקופה מסוימת ורוצים לדעת כי הוא שמור במקום בטוח, חשוב שתפנו לשירותי אחסון עם ביטוח לתכולה שלכם. למרות שמחסנים המיועדים לאחסון תכולות בית ודירה מאובטחים 24 שעות ביממה, עדיין חשוב שיהיה לכם גם ביטוח לכל מקרה של פריצה. ניתן לקבל שירות מלא לאחסון הציוד שלכם הכולל גם שירותים מקצועיים לאריזה ושינוע של תכולת הבית עד ליחידות האחסון ששכרתם.

אחסון תכולת בית עם ביטוח במחסנים קטנים וגדולים

ביטוח התכולה בעת האחסון הוא חשוב ביותר ומספק לכם שקט לכל תקופת האחסון. יש לכם אפשרות לקבל שירותי אחסון תכולת בית עם ביטוח ביחידות אחסון בגדלים שונים, החל משטח מחסנים של 12 מ”ר ועד 90 מ”ר. שיטות האחסון הקיימות היום מתחלקות באופן כללי ל-2 סוגים – אחסון פרטי ביחידת אחסון השייכת רק לכם, או אחסון במשותף עם ציוד ותכולה של אנשים אחרים. בחיפוש אחר שירותי אחסון תכולת בית עם ביטוח המלצות תוכלו למצוא הן על אחסון פרטי והן על אחסון במשותף, כאשר לכל סוג אחסון יש את היתרונות שלו. בנוסף לכך, שירותי אחסון תכולת בית עם ביטוח המלצות תוכלו למצוא על יחידות אחסון באזור הצפון ובאזור המרכז השייכות לחברת אחסון מהמובילות בארץ המספקת מגוון רחב של יחידות אחסון מאובטחות ושמורות.

מחירים לאחסון תכולת בית עם ביטוח

המחיר לשירותי אחסון תכולת בית עם ביטוח, תלויים במספר פרמטרים כגון גודל שטח יחידת האחסון, שיטת האחסון הנדרשת לכם ותקופת האחסון. לעומת השכרת מבנה מסחרי לצורך אחסון או אחזקת דירה ריקה לצורך אחסון ציוד בלבד, המחיר לאחסון ביחידות אחסון יהיה זול יותר בצורה משמעותית בעיקר כאשר מדובר על תקופה ממושכת. השכרת יחידת אחסון מאובטחת מאפשרת לכם גם לדעת כי הציוד שלכם שמור לאורך כל תקופת האחסון.

אחסון עם ביטוח דרך חברה מקצועית

לקבלת הצעת מחיר לשירותי אחסון עם ביטוח תכולה, צרו קשר עם חברת BEE STORAGE המספקת מעטפת שירותים מקצועית ואמינה לאריזה, שינוע ואחסון של כל סוגי התכולה. צוות החברה מציע לכם את המחירים הטובים ביותר עם מגוון רחב של מחסנים בגדלים שונים במטרה למצוא את המחיר המתאים ביותר לתקציב שלכם.

פתרונות אחסון?
רק בחברת BEE STORAGE

איכות מחסנים

תחזוקה שוטפת

שירות וזמינות

כאן עבורך בכל שאלה ובכל זמן

מחירים ללא תחרות

מתחייבים למחיר הכי משתלם!

פתרונות שילוח ואחסון

אחסון והובלות מתקדמים

שירותים נוספים שאנו מספקים: