השכרת מחסנים במרכז

קבלו הצעת מחיר עבור האחסון שלכם:

השכרת מחסנים במרכז

קבלו הצעת מחיר עבור האחסון שלכם:

גרים באזור המרכז? מתכננים נסיעה לחו”ל לתקופה ממושכת?

ההחלטה לנסוע לחו”ל לתקופה ממושכת, בין אם זה לצורכי עסקים או עבודה ובין אם זה לצורך טיול ארוך עם המשפחה, צריכה להיות נכונה עבורכם גם מבחינה כלכלית. אם אתם משאירים בית עסק בארץ או דירה ריקה, כדאי לכם לשקול ברצינות לפנות לשירותי השכרת מחסנים במרכז. מחירי השכירות במרכז הם יקרים במיוחד ואם אתם משלמים שכירות בבית העסק שלכם או מחזיקים בדירה משלכם במרכז ומשאירים אותה ריקה, כדאי לכם לאחסן את כל הציוד והתכולה שלכם ולהפחית את הוצאות האחזקה של בית העסק או לחילופין להשכיר את הדירה שלכם לדיירים.

אחסון דירות במרכז לנוסעים לחו”ל

נסיעה לחו”ל לתקופה ארוכה או תקופה אשר אינה מוגדרת מראש, יכולה להיות משתלמת עבורכם במידה ויש לכם בית או דירה בארץ. השכרה לדיירים של דירה או בית יכולה להתבצע במקביל לאחסון דירות במרכז עם כל התכולה שלכם הנשארת בארץ. יש לכם אפשרות לאחסן בצורה מקצועית את כל התכולה שלכם ביחידות אחסון יבשות ונקיות ולהשכיר את הנכס שלכם לאורך כל התקופה שתהיו בחו”ל. הפתרונות שחברת אחסון במרכז יכולה לספק לכם במעבר שלכם לחו”ל, יחסכו לכם כסף ויאפשרו לכם לנסוע לחו”ל בשקט מלא ובידיעה כי כל התכולה שלכם מאוחסנת במקום מאובטח. בנוסף לכך, חברת אחסון במרכז יכולה לספק לכם גם ביטוח על התכולה לאורך כל תקופת האחסנה.

מה המחירים של מחסנים במרכז להשכרה?

מחסנים במרכז להשכרה המציעים שירותי אחסון לתקופות מוגדרות מראש, מאפשרים לכם לבחור את יחידת האחסון המתאימה ביותר לכם הן מבחינת גודל היחידה והן מבחינת המיקום שלה באזור המרכז. יחידת האחסון שלכם תהיה נגישה עבורכם לאורך כל תקופת האחסון ותוכלו להוציא או להוסיף ציוד בתיאום מראש עם צוות החברה. המחיר להשכרה של יחידת אחסון תלוי במספר משתנים כגון גודל יחידת האחסון, המיקום שלה וכמובן זמן האחסון הנדרש לכם.

השכרת מחסנים במרכז במחירים ללא תחרות

לקבלת הצעת מחיר להשכרת מחסנים במרכז לצורך אחסון תכולה וציוד אישי או עסקי, צרו קשר עם חברת BEE STORAGE המחזיקה בעשרות יחידות אחסון באזור המרכז עם שירותי אבטחה מקצועיים לשמירה מיטבית על הציוד שלכם.

פתרונות אחסון?
רק בחברת BEE STORAGE

איכות מחסנים

תחזוקה שוטפת

שירות וזמינות

כאן עבורך בכל שאלה ובכל זמן

מחירים ללא תחרות

מתחייבים למחיר הכי משתלם!

פתרונות שילוח ואחסון

אחסון והובלות מתקדמים

שירותים נוספים שאנו מספקים: