אחסון תכולת דירה בצפון

קבלו הצעת מחיר עבור האחסון שלכם:

אחסון תכולת דירה בצפון

קבלו הצעת מחיר עבור האחסון שלכם:

עושים רילוקיישן? צריכים לאחסן תכולה?

אם אתם מתכננים רילוקיישן בקרוב ואתם גרים באזור הצפון, כדאי שתשקלו ברצינות להשתמש בשירותי אחסון לתכולת דירה. שירותי אחסון תכולת דירה בצפון מספקים לכם מענה לשמירה על כל ציוד או חפץ אישי שיש לכם. ניתן לאחסן את כל תכולת הדירה או חלקה לתקופה מוגדרת מראש ולקבל נגישות לציוד שלכם בתיאום מראש עם נציגי המחסן. באמצעות שימוש ביחידות אחסון איכותיות ומותאמות אישית, ניתן לאחסן כל דבר שתרצו בתנאים אופטימליים מבלי חשש של לכלוך, רטיבות או עובש על גבי ציוד וחפצים יקרי ערך או חשובים לכם.

איך שירותי האחסון לדירות עובדים?

שירותי האחסון הם חלק ממעטפת שירותים שלמה הכוללת חומרי גלם לציוד ואריזה, אריזת כל תכולת הדירה והובלה של התכולה הארוזה למחסנים ייעודיים לתקופות ארוכות. ניתן לשמור לאורך כל התקופה שלכם בחו”ל על ריהוט יקר וחפצים אישיים ולהיות בטוחים שכל הדברים שלכם נמצאים במקום מאובטח 24 שעות ביממה. מצלמות אבטחה מתקדמות הפועלת ללא הפסקה יאבטחו את הציוד שלכם לאורך כל תקופת האחסון ותוכלו אף לאחסן פריטים בודדים במחסנים עם טמפרטורה מבוקרת במטרה לשמור על רמה של לחות סבירה במטרה למנוע פגיעה בחפצים יקרים. שירותי האריזה וההובלה מהבית שלכם למחסן יקצרו את תהליך העבודה שלכם ויאפשרו לכם להשקיע את זמנכם בהכנה לקריאת מעבר המגורים לחוץ לארץ.

ביטוח מלא על תכולת הדירה

כאשר אתם מזמינים שירותי אחסון תכולת דירה בצפון, חשוב לוודא שחברת האחסון מספקת לכם ביטוח מלא על כל התכולה שלכם. הביטוח נקבע עד לגובה מסוים והוא בדרך כלל תואם למגוון רחב של ציוד וחפצים אישיים. ניתן לקבוע מראש את תקופת האחסון על פי חודשים ולשלם בכל חודש בשיטה של מנוי עם תשלום קבוע וידוע מראש ללא הפתעות בתקופת האחסון הנדרשת לכם. אם אתם תגורו בחו”ל בתקופת אחסון התכולה, עדיין תוכלו לקבל נגישות לציוד שלכם דרך בני משפחה או חברים להם תוכלו לתת ייפוי כוח לפתיחת יחידת האחסון ולקיחת ציוד וחפצים משם.

אחסון תכולת דירה בצפון

לקבלת פרטים נוספים על שירותי אחסון תכולת דירה בצפון, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לפנות לחברת BEE STORAGE המציעה לכם מעל ל-80 יחידות אחסון איכותיות ומאובטחות.

פתרונות אחסון?
רק בחברת BEE STORAGE

איכות מחסנים

תחזוקה שוטפת

שירות וזמינות

כאן עבורך בכל שאלה ובכל זמן

מחירים ללא תחרות

מתחייבים למחיר הכי משתלם!

פתרונות שילוח ואחסון

אחסון והובלות מתקדמים

שירותים נוספים שאנו מספקים: