אחסנה של יבוא בדים

קבלו הצעת מחיר עבור האחסון שלכם:

אחסנה של יבוא בדים

קבלו הצעת מחיר עבור האחסון שלכם:

ייבוא בדים ממדינות שונות יכול להוות אתגר אם אין לכם את סוג המתקנים המתאים לאחסון ולטיפול בו ביעילות. יבוא בדים דורש טיפול ותשומת לב רבה, ולכן חברות רבות בוחרות בפתרונות אחסון חדישים ואוטומטיים.

בחלק זה נדון מהו הסוג הטוב ביותר של אחסנה של יבוא בדים ומוצרי טקסטיל, וכן על סוגים.

 

אחסנה של יבוא בדים

בדים מיובאים מאוחסנים לרוב במחסנים של יבואני טקסטיל. יש צורך במחסן אחסון איכותי והיגייני גם למען היצואן וגם למען היבואן.

ישנם סוגים רבים של מתקני אחסון זמינים עבור מוצרי בד מיובאים, אך ניתן לסווג אותם לשלושה סוגים עיקריים – מחסן או מפעל, מתקן אחסון עצמי וחברת שילוח. מתקן אחסון עצמי הוא אידיאלי אם אתם רוצים לאחסן את הבדים בסביבה בטוחה אבל לא רוצים להוציא שום הוצאה על בניית מחסן או מפעל. חברת שילוח עשויה להיות טובה אם אתה רוצה שהבגדים שלך יאוחסנו בשטח שלהם בזמן ההמתנה להזמנות ייצוא או אישור יבוא.

או מחסן או מפעל – מתקני מחסן הם מחסנים, בדרך כלל מבנים גדולים שנבנו במיוחד לאחסון סחורות. לרוב יש להם תקרות גבוהות, אור טבעי ואוורור נהדרים, אזור משרדים לניהול תפעול החברה ועוד.

תוכלו למצוא מחסנים כאלה עבור אחסנה של יבוא בדים בגבעתיים או אחסנה של יבוא בדים בפתח תקווה.

 

טיפים לאחסנה של יבוא בדים

אחסון הבדים המיובאים נעשה בדרך כלל בצורה של חבילות, פיסות בד או גלילים. יש לאחסן את סוגי הבדים השונים בצורה ספציפית כדי למנוע מהם להיפגע מתנאי הסביבה השליליים. להלן מספר הנחיות לאחסון בדים מיובאים:

• לזהות ולהפריד את כל סוגי הבד השונים ולהניח בכלי נפרד לפי סוגו. לדוגמה, אין לאחסן כותנה עם בדי צמר מכיוון שהיא עלולה לגרום לנזק עקב חשמל סטטי.

• שמור רישום מלאי וודא שכל חבילה, חתיכה או גליל טופלו כהלכה לפני האחסון.

• ההגנה הטובה ביותר לבד תהיה ציפוי פלסטיק על גבי הערימה אשר יגן עליהם מפני לחות ואבק המגיעים עם הבד שעלולים לגרום לנזק רב לאורך זמן.

אנחנו ב”תתחיל לאחסן” מבינים כמה חשובה אחסנה של יבוא בדים ומוכנים להציע לכם מחסן אחסון להשכרה, אשר גודלו עד 600 מ”ר במיקום מעולה. אצלנו תוכלו לבחור מתוך מגוון רחב של יחידות בגדלים והרחבות משתנות וכן חוזים ארוכי טווח.

 

מחפשים אחסנה של יבוא בדים בגבעתיים או אחסנה של יבוא בדים בפתח תקווה?

חייגו אלינו או שלחו לנו מייל וקבלו הצעת מחיר במהירות שיא.

פתרונות אחסון?
רק בחברת BEE STORAGE

איכות מחסנים

תחזוקה שוטפת

שירות וזמינות

כאן עבורך בכל שאלה ובכל זמן

מחירים ללא תחרות

מתחייבים למחיר הכי משתלם!

פתרונות שילוח ואחסון

אחסון והובלות מתקדמים

שירותים נוספים שאנו מספקים: