חברת אחסון מומלצת

קבלו הצעת מחיר עבור האחסון שלכם:

חברת אחסון מומלצת

קבלו הצעת מחיר עבור האחסון שלכם:

מחפשים חברה לאחסון ציוד? לא יודעים מה מומלץ?

חברת אחסון מומלצת תספק לכם תנאי אחסון ברמה גבוהה הכוללים תחזוקה שוטפת של יחידות האחסון שלכם. בנוסף לכך, אתם תקבלו כחלק מהשירות גם שירותי ביטוח תכולה לכל תקופת האחסון של הריהוט והציוד האישי שלכם. ניתן לאחסן ביחידות אחסון קטנות של 12 מ”ר עד 24 מ”ר, או ביחידות אחסון גדולות של 30 מ”ר ועד 90 מ”ר. למעשה, אין לכם כמעט הגבלה בכמות האחסון הנדרשת לכם והאופציות של יחידות אחסון מאפשרות לכם גם לחסוך בהוצאה על האחסון ולא לשלם על חללים גדולים מדי לעומת כמות וגודל הציוד שלכם. כאשר אתם באים לבחור חברה לשירותי אחסון ציוד ותכולה, אתם צריכים לוודא כי אתם מקבלים נגישות נוחה לכל הציוד שלכם ואחסון ברמה גבוהה למניעת בלאי בריהוט, במכשירי חשמל ובציוד יקר.

אחסון מומלץ למשפחות הנוסעות לחו”ל

אם החלטתם לעבור לתקופה מסוימת לחו”ל או לעשות טיול גדול עם המשפחה שלכם, אין סיבה שתשאירו דירה או בית מלאים בחפצים אישיים. אתם יכולים להשכיר את הנכס שלכם כאשר הוא ריק ולפנות לשירותי אחסון מקצועיים. שירותי אחסון מומלץ לקבל רק דרך חברות גדולות המספקות מגוון גדול של חללי אחסון, על מנת שיהיו לכם מספר אופציות לאחסון עם טווח מחירים רחב ככל האפשר. במקרים רבים, משפחה יכולה לאחסן ציוד וריהוט (לאחר פירוק) ביחידות אחסון קטנות יחסית וכך לחסוך בצורה משמעותית את ההוצאה של אחסון התכולה של הבית.

שירותי אחסון הכוללים אריזה והובלה

תהליך אחסון הציוד האישי שלכם כולל מספר שלבים, כאשר חלק מהחברות לאחסון של ציוד אינן מספקות את כל השלבים הנדרשים אלא רק את שלב האחסון. חברה מקצועית המתמחה בשירותי אחסון ושינוע, יכולה לספק לכם מעטפת שירותים שלמה הכוללת אריזת הציוד שלכם ועיטוף הריהוט בצורה מקצועית והובלה של כל התכולה ליחידות האחסון שבחרתם לתקופה בה תשהו בחו”ל.

חברת אחסון מומלצת במחירים משתלמים

לפנייה לחברת אחסון מומלצת מאזור המגורים שלכם, צרו קשר עם חברת BEE STORAGE המחזיקה 85 יחידות אחסון בגדלים שונים באזורים נרחבים בארץ. יחידות האחסון של החברה מתאימים לכל סוג של תכולת דירה עם אפשרות לבחור את גודל חלל יחידת הדיור ולהתאים אותו לתקציב שלכם.

פתרונות אחסון?
רק בחברת BEE STORAGE

איכות מחסנים

תחזוקה שוטפת

שירות וזמינות

כאן עבורך בכל שאלה ובכל זמן

מחירים ללא תחרות

מתחייבים למחיר הכי משתלם!

פתרונות שילוח ואחסון

אחסון והובלות מתקדמים

שירותים נוספים שאנו מספקים: