שירותי אחסון דירות

קבלו הצעת מחיר עבור האחסון שלכם:

שירותי אחסון דירות

קבלו הצעת מחיר עבור האחסון שלכם:

צריכים לאחסן תכולת דירה לתקופה מסוימת? יש לנו פתרון!

ציוד אישי וריהוט אשר לא ניתן לאחסנה בבית, אפשר להעביר אותו לשירותי אחסון דירות הנחשב לשירות היעיל ביותר לציוד וריהוט אישי. השירות בנוי מיחידות אחסון במגדלים שונים וניתן להתאים את יחידת האחסון לכמות הציוד והריהוט שלכם. את האחסון ניתן לבצע לפני מעבר מגורים לחו”ל, לפני מעבר לבית חדש או לכל מטרה הנדרשת לכם. תקופת האחסון יכולה להיות מוגדרת מראש או על פי חודשים בהתאמה לצרכים שלכם. שיטות האחסנה הקיימות היום בנויות על יחידות אחסון בגדלים שונים במטרה לספק טווח מחירים רחב ככל הניתן ואפשרות לאחסן גם כמויות קטנות של ציוד וריהוט.

פתרונות אחסון לדירות קטנות למניעת צפיפות

אם יש בבעלותכם דירה קטנה או שאתם שוכרים דירה קטנה אשר אינה מספיקה לכל הציוד והריהוט האישי שלכם, אין סיבה שתזרקו או תמכרו ציוד שאתם אוהבים. באמצעות פתרונות אחסון לדירות קטנות, יש לכם כתובת קבועה לאחסון כל הציוד האישי והריהוט הנדרש לכם. האחסון מתבצע ביחידות אחסון הנגישות רק לכם המאובטחות 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. ניתן לאחסן כמות גדולה של ציוד וריהוט ולהיות בטוחים שהוא ישמר מפני רטיבות, לחות וקרני שמש חזקות. מחסן אחסון תכולת דירה מאפשר לאחסן כל ציוד אישי וזאת לאחר אריזה מקצועית של אנשי מקצוע המתמחים בתחום. האריזה מתבצעת בתהליך מהיר ומדויק במטרה לשמור על הציוד אישי שלכם מפני רטיבות, עובש ולחות. אין סיבה שתגורו בדירה צפופה ומלאה ציוד ומומלץ לכם לשכור שירותי מחסן אחסון תכולת דירה לשמירה על כל הציוד אשר אינו משמש אתכם ביום יום, אך יכול לשמש אתכם ואת בני המשפחה שלכם בעתיד.

אחסון ציוד דירה בצורה מקצועית

ישנם מספר כללים חשובים הנוגעים לאחסון ציוד דירה וריהוט. ריהוט גדול הניתן לפירוק יפורק על ידי איש מקצוע מיומן מתחום הנגרות. בנוסף לכך יש לאחסן את הציוד במקום יבש, מקורה ובתנאים אופטימליים. דחיסה של ציוד ליחידת אחסון תתבצע רק במידה וזה לא יפגע בריהוט, מכשירי חשמל או בכל ציוד אחר היקר לכם. תחזוקה שוטפת וניקיון של יחידות האחסון מאפשר לשמור כל הציוד שלכם בצורה מושלמת.

שירותי אחסון דירות עם צוות מנצח

לקבלת הצעת מחיר משתלמת במיוחד לשירותי אחסון דירות עבור הציוד האישי שלכם, צרו קשר עם חברת BEE STORAGE דרך מספר הטלפון המופיע באתר והצטרפו למאות הלקוחות של החברה שכבר מאחסנים ציוד ביחידות האחסון האיכותיות של החברה.

פתרונות אחסון?
רק בחברת BEE STORAGE

איכות מחסנים

תחזוקה שוטפת

שירות וזמינות

כאן עבורך בכל שאלה ובכל זמן

מחירים ללא תחרות

מתחייבים למחיר הכי משתלם!

פתרונות שילוח ואחסון

אחסון והובלות מתקדמים

שירותים נוספים שאנו מספקים: