שירותי אחסון ליבואנים

קבלו הצעת מחיר עבור האחסון שלכם:

שירותי אחסון ליבואנים

קבלו הצעת מחיר עבור האחסון שלכם:

מחזיקים בחנות אונליין? צריכים אחסון לסחורה שלכם?

אם אתם מנהלים חנות אונליין וצריכים שירותי אחסון ליבואנים, יש לכם היום אפשרות לאחסן את הסחורה שלכם ביחידות אחסון ייעודיות. במקום לשכור שטח מסחרי יקר ולשלם גם הוצאות של ארנונה, מיסים שונים, חשמל וניהול בניין, יש לכם אפשרות לשכור יחידות אחסון או תאי אחסון במחירים מוזלים במיוחד עם מגוון רחב של שטחי אחסון בגדלים שונים. הנגישות שלכם למחסנים היא נוחה מאוד ויכולה לסייע לכם לתפעל את העסק שלכם בצורה יעילה יותר בטווח הארוך. ישראלים רבים המחזיקים בחנויות און ליין בישראל, מוצאים את עצמם מחזיקים חדר שלם בבית לצורך אחסון הסחורה במקום להשתמש בחדר לצרכים אישיים. אחסון ביחידות אחסון ייעודיות, הוא הפתרון המושלם לניהול סחורה של חנויות אינטרנטיות.

אחסנת ייבוא ביחידות אחסון מאובטחות

אז איך שומרים על סחורה מיובאת? הסחורה שלכם שווה לכם כסף ולכן חשוב לשמור עליה בצורה יעילה עד לרגע שהיא עוברת ללקוח. אחסנת ייבוא ביחידות אחסון יכולה לספק לכם את הצורך באבטחת סחורה יקרה גם בכמויות גדולות במיוחד. את האחסון ניתן לבצע ישירות לאחר הגעת הסחורה לישראל ושחרורה מהמכס, על מנת שתהיה נגישה לכם לשליחה ללקוחות לאחר כל הזמנה.

אחסון של סחורות המותאם לתקציב שלכם

מה המחיר של אחסון סחורה ביחידות אחסון והאם זה משתלם? היתרון המשמעותי ביותר באחסון של סחורות המיובאות לישראל, בא לידי ביטוי באפשרות בחירת גודל יחידת האחסון הנדרשת לכם. מכיוון שיש גדלים שונים של יחידות אחסון לסחורות, תוכלו לקבוע איזו יחידת אחסון מתאימה לכם על פי התקציב שלכם. בדרך זו, אתם יכולים לקבוע איזו יחידת אחסון תשמש אתכם על פי כמות הסחורה הנמצאת אצלכם בזמן נתון. החיסכון בהוצאות לעסק שלכם הוא משמעותי ומאפשר גמישות רבה יותר בהבאת מוצרים חדשים לישראל.

שירותי אחסון ליבואנים עם יחידות אחסון מתוחזקות

למידע נוסף על שירותי אחסון ליבואנים ביחידות אחסון, צרו קשר עם חברת BEE STORAGE המעניקה לכם שירות ברמה הגבוהה ביותר לאחסון כל הסחורה שלכם במקום אחד. יחידות האחסון של החברה הן נגישות ומגיעות בגדלים שונים של שטח במטרה לייעל את האחסון ולהתאים אותו במדויק לכל לקוח ולקוח.

פתרונות אחסון?
רק בחברת BEE STORAGE

איכות מחסנים

תחזוקה שוטפת

שירות וזמינות

כאן עבורך בכל שאלה ובכל זמן

מחירים ללא תחרות

מתחייבים למחיר הכי משתלם!

פתרונות שילוח ואחסון

אחסון והובלות מתקדמים

שירותים נוספים שאנו מספקים: